niedziela, 13 października 2013

Rozdział IV

-Zoe, może ty znasz odpowiedź?- słowa przeklętej matematyczki przerwały moje fizoloficzne rozmyślenia. Od kilku dni myślałam tylko o NIM.
-Ehm, może pani powtórzyć pytanie?- kobieta spojrzała na mnie złowrogim wzrokiem i zaczęła coś tłumaczyć. Ostatnia lekcja i weekend! Dziś miałam wybrać się do Anastasi, organizuje domówkę. 
***
Szybko naciągnęłam na siebie obcisłą sukienkę i zaczęłam robić makijaż. Bałam się, że nie zdążę. Niestarannie nałożyłam korektor i pocierałam rękoma po całej twarzy. Zaczęłam grzebać w kosmetyczce i wyjęłam z niej eyeliner w flamastrze. Pociągnęłam kreskę na powiece i dokończyłam jaskółką. Wzięłam do ręki stojącą na szufladzie czerwoną szminkę. Mój makijaż był już gotowy. Rozpuściłam włosy i nasunęłam na stopy czarne szpilki.
Zapowiadała się nie zła biba!
***
Wysiadłam z samochodu i przywitałam się z Anastasią. Wydawało mi się, że już trochę wypiła. Impreza dopiero się rozkręcała. Było mało gości. Przyjechałam wcześniej żeby pomóc w przygotowaniach. Wyjęłam z lodówki kilka skrzynek piwa i wstawiłam je do miski z lodem. 
Nie byłam typową imprezowiczką, która budzi się rano i nie wie gdzie jest. Zawsze bawiłam się dobrze, ale z umiarem. W tym samym czasie, kiedy ja przygotowywałam przekąski, An poszła się przebrać. Po jej stroju wywnioskowałam, że chyba znowu ma zamiar pójść z kimś do łóżka, a następnego dnia nie będzie potrafiła powiedzieć mi, jak miał na imię. 


W końcu goście zaczęli przychodzić. Posiadłość jej rodziców była ogromna. Większość twarzy nie rozpoznawałam. Najwyraźniej Anastasia zaprosiła ludzi których nie zna. Powoli zaczęło robić się duszno. Poszłam do kuchni, żeby napić się po prostu zimnej kranówki.
-Cześć. Jestem Kyle.- Chłopak uśmiechnął się do mnie i podał mi rękę. Był bardzo przystojny.
-Zoe.- Uśmiechnęłam się najpiękniej jak mogłam. Jego urok sprawił, że całkowicie zapomniałam o Niallu....
***
Uuuuuughhh
Nie umiem pisać długich rozdziałów!
Musiałam zostawić Was w tym momencie!
Jak myślicie do czego dojdzie?
Czy Zoe zakocha się w Kyle'u? 
PROSZĘ O SZCZERZE KOMENTARZE
LOVEEEEEEEEEE
DDAJANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz